Jak zostać nową ikoną w świecie mody?
MAŁGORZATA BOY • dawno temuOdpowiedzi na to pytanie z pewnością mógłby udzielić model Jesus Luz, lepiej znany światu jako 'chłopiec do zabawy' Madonny. Ale zacznijmy od początku…
Królowa popu i 22 – latek, który spokojnie mógłby być jej synem, poznali się na planie sesji zdjęciowej dla amerykańskiego magazynu "W" w grudniu zeszłego roku. Przed tym zdarzeniem, Brazylijskie ciacho był nikomu nie znanym modelem z niechlubną przeszłością w biznesie porno.
Jednak Jesus pomimo słabej znajomości języka angielskiego, okazał się bardziej ambitny niż przypuszczano i w zaledwie kilka miesięcy zawojował rynek mody.
Po udziale w sesji zdjęciowej dla L'Officiel Hommes Parisi kampanii reklamowej na sezon jesień/zima 2009 Pepe Jeansprzyszedł czas na wielkie 'Wow'. Nowa miłość Madonny został właśnie gwiazdą włoskiej marki Dolce & Gabbana. Luz już wystąpił jako gość specjalny na sobotnim pokazie wiosenno/letniej kolekcji męskiej bielizny Dolce & Gabbana w Mediolanie.
Gra również pierwsze skrzypce w najnowszej kampanii reklamowej na sezon jesień/zima, inspirowanej filmem Luchino Visconti „Rocco el Suoi Fratelli” (Rocco i Jego Bracia). Autorem zdjęć jest Steven Klein.
Projektanci Domenico Dolce i Stefano Gabbana, tłumaczą swój wybór tym, że Jesus jest jak Rocco 'współczesnym symbolem nadziei i spełnionych marzeń'.
A jak Wy oceniacie profesjonalne możliwości Jesusa?
Zdjęcie: W Magazine
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze