Śmierć między nogami
Zanim przeczytacie dalszą część tekstu, zastanówcie się, jakiemu zjawisku poświęcona jest kampania? Czy chodzi o chorobę weneryczną? Raka prostaty? Brak higieny? Otóż nie. Kampania „Crotches Kill” ma za zadanie zmniejszyć ilość
[photo position="inside"]29042[/photo] śmiertelnych wypadków spowodowanych przez kierowców, którzy podczas jazdy rozmawiają przez telefon komórkowy lub wysyłają SMS-y. Tacy kierowcy najczęściej trzymają komórkę między nogami, unikając w ten sposób zauważenia przez policję.
Czy widząc sformułowanie „Krocze, które niesie śmierć” kliknęlibyście w wiadomość? Czy powyższe zdjęcia są na tyle komunikatywne, że możemy się domyśleć intencji autorów? Może, gdyby nie napis, trudno byłoby wyobrazić sobie leżący między nogami kierowcy telefon komórkowy? Poniższa fotografia
[photo position="inside"]17889[/photo]mówi nam już nieco więcej.
Czy taka kampania może nas przekonać do zmiany przyzwyczajeń? I czy w ogóle przyciągnie nasz wzrok, wywołując właściwe skojarzenia, a nie tylko ironiczny uśmieszek i rumieniec na twarzy? Autorzy tego typu pomysłów muszą pamiętać, że seksualne skojarzenia są bardzo niebezpieczne, bo mogą przenieść naszą wyobraźnię do miejsc, w których nikt nie będzie pamiętał o bezpiecznym poruszaniu się po drogach, tylko o bezpiecznym seksie.
Źródło informacji i zdjęć:www.youarethecure.ca