Czy cenicie markowe produkty?
EWA PAROL • dawno temuCzym kierujecie się, dokonując zakupów? Czy jesteście w stanie wydać więcej, aby kupić produkt znanej firmy, markowy – i co to w ogóle dla Was oznacza? Co decyduje o tym, czy dana rzecz jest już „markowa” – cena, moda, to, gdzie dany towar wyprodukowano? Czy wolicie kupić np. trzy pary tańszych butów, czy jedne drogie, bo będą znacznie lepszej jakości i dłużej będą Wam służyć? I czy Waszym zdaniem wyższa cena rzeczywiście oznacza lepszą jakość?
W tym tygodniu chcemy Was zapytać, jakimi jesteście konsumentami: czym kierujecie się, dokonując zakupów? Czy jesteście w stanie wydać więcej, aby kupić produkt znanej firmy, markowy – i co to w ogóle dla Was oznacza? Co decyduje o tym, czy dana rzecz jest już „markowa” – cena, moda, to, gdzie dany towar wyprodukowano? Czy wolicie kupić np. trzy pary tańszych butów, czy jedne drogie, bo będą znacznie lepszej jakości i dłużej będą Wam służyć? I czy Waszym zdaniem wyższa cena rzeczywiście oznacza lepszą jakość, czy równie dobrze wśród rzeczy z niższej półki cenowej można znaleźć towary dobrej jakości?
Wyobraźcie sobie teraz, Drogie Czytelniczki, że Wasze dochody znacznie wzrastają i stać Was na więcej niż dotychczas. Czy w takiej sytuacji zaczęłybyście kupować ubrania, kosmetyki czy dodatki wyłącznie drogich firm? A może uważacie to za snobizm i robiąc zakupy, nie zwracacie specjalnej uwagi na metkę i znaną nazwę?
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze