Marcelina Zawadzka ambasadorką kosmetyków Bell HYPOAllergenic!
ALICJA BARSZCZ • dawno temuMarcelina Zawadzka została ambasadorką kosmetyków do makijażu dla kobiet o skórze wrażliwej - Bell HYPOAllergenic. Miss Polonia 2011, finalistka konkursu Miss Universe 2012, modelka, absolwentka kosmetologii, kobieta aktywna, realizująca swoje pasje i ambicje zawodowe, idealnie oddaje wartości marki. Firma Bell choć oferuje swoje kosmetyki już od ponad 30 lat, po raz pierwszy w swojej historii zdecydowała się na współpracę o takim charakterze. Reklamy z wizerunkiem ambasadorki będą się pojawiały w kampanii reklamowej w prasie kobiecej oraz w sieciach handlowych w całej Polsce. Bell HYPOAllergenic to linia kosmetyków kolorowych składająca się aż z 60 produktów umożliwiających wykonanie pełnego makijażu na różne okazje.
Ambasadorka
Marcelina Zawadzka należy do czołówki polskich top modelek. Z branżą związana jest od 14 roku życia. Zwrotem w jej karierze było zdobycie tytułu Miss Polonia w 2011 roku. Rok później modelka reprezentowała Polskę w międzynarodowym konkursie Miss Universe. Była pierwszą Polką po 1989 roku, która ubiegała się o ten tytuł i koronę i znalazła się w finałowej szesnastce.
W ostatnich latach rozwija karierę w mediach. Jako prowadząca program Projektanci na start w telewizji Fox Life dała się poznać, jako doświadczona modelka, dysponująca wiedzą pozwalającą na merytoryczne wsparcie uczestników programu. Zaskarbiwszy sobie przychylność widzów, została zaproszona do programu Dancing with the Stars - taniec z gwiazdami w telewizji Polsat. Program pozwolił jej na zdobycie jeszcze większej popularności i rozpoznawalności. Widzów ujęła nie tylko umiejętnościami tanecznymi, ale i życzliwością, z jaką traktowała pozostałych konkurentów. Występując w programie Przygarnij Mnie na antenie TVP1 dała się też poznać, jako miłośniczka zwierząt. „Podjęłam współpracę z marką, ponieważ chcę wspierać polskie rodzime przedsiębiorstwa i uważam, że polskie kosmetyki są jednymi z najlepszych na świecie” – mówi Marcelina Zawadzka.
Wartości marki
Firma Bell to polski producent kosmetyków do makijażu. Swoje produkty oferuje już od ponad 30 lat, eksportując je obecnie do 45 krajów świata. Firma, mimo dynamicznego rozwoju, jeszcze nigdy nie miała swojej ambasadorki. Od dawna poszukiwaliśmy ambasadorki dla marki Bell HYPOAllergenic. Szukaliśmy osoby o życzliwym usposobieniu, wrażliwości społecznej, i o wyjątkowej urodzie — mówi Paulina Kijanowska, brand manager Bell. Wartości te idealnie łączy i reprezentuje właśnie Marcelina Zawadzka – dodaje. Jej doświadczenie medialne, rozwijająca się kariera i niekwestionowana uroda czynią z niej idealną ambasadorkę kosmetyków do makijażu dla nowoczesnych, świadomych swoich potrzeb, dbających o urodę i swój wizerunek współczesnych kobiet. Niewątpliwym atutem Marceliny Zawadzkiej jako ambasadorki linii kosmetyków dla cery wrażliwej jest też jej wykształcenie z zakresu kosmetologii. Jako autentyczna i wiarygodna postać idealnie spełnia rolę ambasadorki Bell HYPOAllergenic.
Kosmetyki Bell HYPOAllergenic
Linia kosmetyków Bell HYPOAllergenic to propozycja dla kobiet o skórze wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Powstała we współpracy ze specjalistami dermatologii i okulistyki. Z powodzeniem może być stosowana przez alergików oraz osoby noszące szkła kontaktowe lub okulary. Kosmetyki zostały pozbawione składników, które najczęściej powodują podrażnienia, dzięki czemu ich stosowanie minimalizuje wystąpienie reakcji uczuleniowej. Skład preparatów został wzbogacony o substancje odżywcze, które pielęgnują i dbają o skórę. HYPOAllergenic to pierwsza seria kosmetyków, którą można wykonać pełny makijaż hipoalergiczny. Bell jako pierwszy Polski producent wprowadza tak dużą linię, składającą się z 60 produktów. Kosmetyki są już dostępne w sieciach drogeryjnych w całej Polsce.
Kampania reklamowa
Reklamy prezentujące wizerunek ambasadorki będą się pojawiały w sieciach handlowych oraz w prasie kobiecej. Kontrakt reklamowy został podpisany, na co najmniej rok. Za kreację layoutu reklamowego odpowiada dział marketingu Bell. Za zakup mediów natomiast agencja HeadshotPR z Warszawy.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze