Kobiety rządzą w wirtualnych społecznościach
KATARZYNA PURA • dawno temuDigg jest jedynym popularnym serwisem społecznościowym, w którym przeważają mężczyźni. Większość witryn jest w mniejszym lub większym stopniu opanowana przez kobiety. W Bebo stanowią ponad dwie trzecie odwiedzających.
Dane na ten temat opublikował serwis Information is Beautiful. Okazało się, że 64% użytkowników Digga to mężczyźni. W LinkedIn czy YouTube panuje równowaga. Twitter, Facebook, MySpace czy Bebo – te wszystkie witryny mają więcej użytkowniczek.
Powyższe dane pokazują, że nieprawdziwy jest stereotyp zgodnie z którym to mężczyźni są bardziej otwarci na nowe technologie.Wręcz przeciwnie – panowie mają silną pozycję w serwisach uchodzących za hermetyczne (Digg, LinkedIn, DeviantArt – wyjątkiem jest YouTube).
źródło: Andrzej, vBeta
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze