Czy naprawdę chcesz wciąż przepłacać?
REDAKCJA • dawno temuZmowy cenowe, chociaż nielegalne, są powszechne. Gdyby nie presja producentów, ceny w polskim Internecie mogłyby być o wiele niższe.
Na zmowach cenowych cierpimy my – klienci, bo przepłacamy niepotrzebnie za kupowane produkty. Stratne są też sklepy internetowe, które nie mają szans na zwycięstwo w starciu z potężnymi dystrybutorami. Sklepy internetowe próbujące uatrakcyjnić swoją ofertę, natykają się na trudności związane z dostawą, brak rabatów i zarzuty od sklepów tradycyjnych. Bywa, że pojawiają się nawet groźby wstrzymania dostaw. Smutne jest również to, że ustalanie cen dotyczy większości dostępnych towarów: nie tylko laptopów, pralek, lodówek, telewizorów, aparatów fotograficznych lub telefonów komórkowych, ale nawet zabawek dla dzieci czy kosmetyków.
Przeciwdziałanie niekorzystnemu trendowi zawyżania cen przez producentów stało się naprawdę ważne. Jak wiadomo, rynek nie znosi próżni, więc prędzej czy później musi znaleźć się jakieś rozwiązanie. Polski serwis internetowy Geloo.pl umożliwia zakup towarów poniżej cen sugerowanych przez producentów. Jak to możliwe?
Model serwisu jest jasny: im więcej osób odwiedzających stronę i zainteresowanych konkretnym towarem, tym jego cena staje się bardziej atrakcyjna. I co najważniejsze: kupujący na Geloo.pl ma zawsze gwarancję niższej ceny. Mówiąc wprost: ceny cały czas spadają. Mimo krótkiego funkcjonowania serwisu, klienci Geloo.pl zaoszczędzili już ponad 50 000 zł! Markowe perfumy kupowano o 61% taniej, biżuterię – o 70% taniej, telefony komórkowe – o 25% taniej.
Geloo.pl zaprasza wszystkich chętnych sprzedawców do współpracy, dając im nowy kanał dystrybucji oraz większe szanse zaistnienia na rynku wolnym od wszelkiego rodzaju zmów. Doskonałym potwierdzeniem innowacyjności i wartości tego pomysłu jest fakt, że Geloo.pl otrzymał wsparcie z Unii Europejskiej.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze