Kto jest doskonały?
Jak byś zareagowała na „niepełnosprawne” manekiny w sklepach? Akcja jest dość kontrowersyjna i prowokująca, ale taki był jej cel. Manekiny ustawiono w witrynach sklepów odzieżowych, a hasło kampanii "Because Who is perfect?” ma skłaniać do refleksji nad pojęciem ideału piękna. Co o tym myślicie?
Ewa Oracz
Jak byś zareagowała na „niepełnosprawne” manekiny w sklepach? Taką akcję przeprowadzili twórcy kampanii społecznej z okazji minionego Światowego Dnia Osób Niepełnosprawnych. W kampanii wzięły udział osoby niepełnosprawne w tym kilka znanych, które posłużyły jako wzory dla manekinów. Akcja jest dość kontrowersyjna i prowokująca, ale taki był jej cel. Zwrócenie uwagi na sprawy niepełnosprawnych. Manekiny ustawiono w witrynach sklepów odzieżowych, a hasło kampanii "Because Who is perfect?” ma skłaniać do refleksji nad pojęciem ideału piękna. Co o tym myślicie?
Film dostępny w Kafeteria.tv