Jak wybrać hotel na konferencję?
REDAKCJA • dawno temuSympozja, szkolenia, konferencje – by okazały się sukcesem, należy je zorganizować w miejscu spełniającym szereg niejednokrotnie wysokich wymagań. Zobacz, na co zwracać uwagę, i poznaj hotel, który spełnia wszystkie stawiane mu warunki.
Szkolenia i konferencje stały się codziennością dla współczesnych pracowników. Organizują je duże firmy oraz te mniejsze, szpitale wysyłają na nie lekarzy, a szkoły i uniwersytety – nauczycieli. Nawet indywidualne osoby z chęcią biorą udział w rozbudowanych sympozjach poświęconych interesującym ich tematom. Żeby jednak konferencja okazała się sukcesem, nie wystarczą ciekawi prelegenci. Kluczowe jest miejsce, w którym impreza zostanie zorganizowana. Oto na co zwracać uwagę przy jego wyborze.
Konferencja – warunki idealne
Do organizacji konferencji najlepiej nadają się hotele. Zakwaterowanie uczestników w tym samym miejscu, gdzie odbywa się impreza, oraz zapewnienie im posiłków to czynniki znacznie ułatwiające prowadzenie konferencji już w trakcie jej trwania. Placówka musi przy tym dysponować zarówno wystarczającą ilością pokoi dla wszystkich gości, jak i salą, która ich pomieści. Ta ostatnia oczywiście powinna być także wyposażona w niezbędny sprzęt audiowizualny. Niezwykle ważne jest, by hotel znajdował się w miejscu, do którego uczestnicy mogą z łatwością dotrzeć sami lub zostać dowiezieni przez organizatora – dlatego z reguły lepiej sprawdzają się duże miasta. Wówczas, jeżeli konferencja trwa dłużej niż jeden dzień, uczestnicy mogą się oddać wieczorami rozrywkom, np.: wyjść do teatru.
Idealny hotel na konferencje
Przykładem hotelu, który idealnie spełnia wszystkie warunki, jest chociażby warszawski Sofitel Victoria. Położony w samym sercu stolicy, tuż przy placu Piłsudskiego, fantastycznie skomunikowany z resztą miasta – goście dojeżdżający pociągiem z innych stron Polski mogą się do niego dostać taksówką w nieco ponad 5 minut, a przybysze zza granicy przylatujący na lotnisko Chopina będą na to samo potrzebowali niewiele ponad kwadrans.
Placówka oferuje 290 eleganckich, komfortowych pokoi oraz 53 apartamenty dla gości honorowych. Na cele konferencyjne przeznaczonych jest aż 15 sal – od takich, które mieszczą kilkadziesiąt osób do wielkiej sali balowej przeznaczonej aż na 650 gości. Bez względu na osobiste preferencje każdy mieszkaniec hotelu znajdzie wieczorem rozrywkę odpowiadającą własnym gustom, w Victorii mieści się bowiem bar, dwie restauracje, basen, siłownia czy chociażby kasyno. A ci, którym to nie wystarcza, mogą korzystać ze stołecznych rozrywek w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu.
Cechy hotelu idealnego na konferencje zebraliśmy w wyniku współpracy z siecią AccorHotels, której pracownicy podzielili się z nami swoim doświadczeniem.
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze