Brzozowski, Ciachorowski, Kammel, Saleta to piersibadacze!
DOMINIK SOŁOWIEJ • dawno temuDo skorzystania z aplikacji oraz do samobadania piersi zachęcają znane i lubiane postacie: Rafał Brzozowski, Tomasz Ciachorowski, Radosław Majdan, Tomasz Puzon, Maciej Jachowski, Jacek Stachursky, Przemysław Saleta i Tomasz Kammel. Co ważne, kobiety mogą zachęcić swoich partnerów, by nakręcili krótki filmik i zostali bohaterami jesiennej edycji kampanii.
Dziwne są losy badań profilaktycznych w Polsce. Dużo mówi się np. o wczesnym wykrywaniu nowotworów, a Sejm przegłosował niedawno ustawę, zgodnie z którą od 1 stycznia 2015 roku, aby pójść do okulisty i dermatologa, będziemy potrzebowali skierowania od lekarza rodzinnego (obecnie, kiedy zaniepokoimy się chociażby niewielkimi zmianami na skórze, możemy udać się bezpośrednio do dermatologa, ale później trzeba będzie ustawić się w kolejkę). Pacjenci są zdziwieni, bo przecież miało być łatwiej i szybciej. Ale Ministerstwo Zdrowia, funkcjonujące w innej rzeczywistości, wie lepiej, co jest dla pacjenta dobre . Na szczęście istnieją jeszcze firmy, organizacje pozarządowe oraz artyści i dziennikarze, którym zależy na zdrowiu Polaków. Dzięki nim m.in. prowadzona jest kampania profilaktyczna dotycząca raka piersi.
„Piersibadacze” to nie tylko działania medialne, ale i aktywna promocja aplikacji adresowanej do kobiet. Aplikacja
sama obliczy, kiedy jest dla ciebie najlepszy czas na samobadanie, oraz przypomni o nim – wystarczy, że w MOIM PROFILU wpiszesz długość cyklu i datę ostatniej miesiączki oraz wybierzesz, który z panów przypomni ci o badaniu.
Do skorzystania z aplikacji oraz do samobadania piersi zachęcają znane i lubiane postacie: Rafał Brzozowski, Tomasz Ciachorowski, Radosław Majdan, Tomasz Puzon, Maciej Jachowski, Jacek Stachursky, Przemysław Saleta i Tomasz Kammel. Co ważne, kobiety mogą zachęcić swoich partnerów, by nakręcili krótki filmik i zostali bohaterami jesiennej edycji kampanii.
Mówiąc w skrócie: świetny pomysł! Akcja angażuje bowiem nie tylko kobiety, ale i panów. Panie – siłą rzeczy – interesują się problematyką raka piersi, więc chętnie poczytają o zdrowiu, a przy okazji uważnie przyjrzą się tzw. ciachom. A ich partnerzy nie omieszkają pomyśleć o piersiach, bo który z mężczyzn nie chciałby być „piersibadaczem” i dbać o zdrowie swojej kobiety. Co ważne, cała kampania została zrealizowana ze smakiem. Nienachalnie, bez podtekstów i przerysowań. Miejmy nadzieję, że dzięki niej przynajmniej jedna osoba pomyśli o tym, by zadbać o swoje ciało i zagrać chorobie na nosie.
Źródło informacji i zdjęć: www.piersibadacze.pl, trojmiasto.gazeta.pl
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze