Reklama walcząca ze stereotypami
EWA ORACZ • dawno temuSeksistowskie reklamy, co o nich sądzicie? Czy wybierając produkt, bierzecie pod uwagę sposób reklamowania? Potraficie zbojkotować firmę z powodu stereotypowych przekazów?


Seksistowskie reklamy, co o nich sądzicie? Czy wybierając produkt, bierzecie pod uwagę sposób reklamowania? Potraficie zbojkotować firmę z powodu stereotypowych przekazów? Reklama szamponu Pantene stworzona przez agencję BBDO Guerrero w Manili odbiega od tradycyjnych kampanii reklamujących produkty do włosów. Zwraca uwagę na podwójne standardy w miejscu pracy, pokazując analogiczne sytuacje z udziałem kobiet i mężczyzn oraz sposób ich postrzegania. Mężczyzna pracujący do późna jest pełny poświecenia, kobieta zyskuje w takim momencie etykietkę samolubnej. Mężczyzna jest po prostu szefem, podczas gdy kobieta jest apodyktyczna. Zobaczcie reklamę, co o tym myślicie?
Film dostępny w Kafeteria.tv
[Wrzuta]http://wentylbezpieczenstwa.wrzuta.pl/film/2pfDnGJWvTS/pantene_whipit_labels_against_women_pantene_panteneph[/Wrzuta]

Najnowsze

Opaski stabilizujące do noszenia na co dzień: komu mogą pomóc?
MATERIAŁ PROMOCYJNY
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze