Metamorfoza z zamkniętymi oczami
EWA ORACZ • dawno temuParyska agencja przygotowała kampanię dla osób chorych na raka. Celem było sprawienie, aby pacjenci choć na chwilę zapomnieli o ciężkiej chorobie. Dwadzieścia osób oddało się w ręce stylistów i fryzjerów. Musieli spełnić tylko jeden warunek, na czas metamorfozy zamknąć oczy. Mogli je otworzyć dopiero po skończonej stylizacji przed lustrem. Zobaczcie.
Paryska agencja Leo Burnett przygotowała kampanię dla osób chorych na raka. Celem było sprawienie, aby pacjenci choć na chwilę zapomnieli o swojej ciężkiej chorobie, żeby na chwilę przenieśli się w zupełnie inny świat, rodem z „Alicji w Krainie Czarów”. Dwadzieścia osób oddało się w ręce stylistów i fryzjerów. Musieli spełnić tylko jeden warunek, na czas metamorfozy zamknąć oczy. Mogli je otworzyć dopiero po skończonej stylizacji przed lustrem. Dzięki temu na chwilę przenieśli się do beztroskiego świata, powiedziałabym nawet, że na chwilę znowu stali się dziećmi. Dodatkową niespodzianką było to, że za lustrem był fotograf, o którym nie wiedzieli. To pozwoliło na utrwalenie pełnych niedowierzania i zaskoczenia min. Zobaczcie.
Film dostępny w Kafeteria.tv
[Wrzuta]http://wentylbezpieczenstwa.wrzuta.pl/film/7SCQg6oqcok/if_only_for_a_second_mimi_foundation_en[/Wrzuta]
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze