Wizerunek kobiet w mediach - podsumowanie roku
EWA ORACZ • dawno temuZ udziałem kobiecego ciała sprzedaje się wciąż wszystko, od luksusowych aut po puszkę ryb. To smutne, że największym zainteresowaniem cieszą się wciąż seksistowskie reklamy i wideoklipy w telewizji i Internecie. Zobaczcie podsumowanie roku 2013, jaki kobiecy wizerunek stworzyły media. Może następny rok będzie lepszy?
Media odpowiedzialne są za wizerunek kobiety, a jak go kreują? Z udziałem kobiecego ciała sprzedaje się wciąż wszystko, od luksusowych aut po puszkę ryb. Kobieta jest pięknym dodatkiem, jak to napisał ktoś w komentarzu „pięknym kwiatem, który należy pielęgnować”. Dlaczego nie może być po prostu człowiekiem? Ze wszystkim swoimi osiągnięciami? To smutne, że największym zainteresowaniem cieszą się wciąż seksistowskie reklamy i wideoklipy w telewizji i Internecie. Zobaczcie podsumowanie roku 2013, jaki kobiecy wizerunek stworzyły media. Może następny rok będzie lepszy?
Film dostępny w Kafeteria.tv
[Wrzuta]http://wentylbezpieczenstwa.wrzuta.pl/film/0m0TsA1E3BO/how_the_media_failed_women_in_2013[/Wrzuta]
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze