Smile positive - uśmiech ma znaczenie
PATRYCJA CIUPAK • dawno temuMateriał sponsorowany przez Seysso
SEYSSO to polska marka, która od początku swojego istnienia założyła sobie za cel zmianę perspektywy oraz wskazanie nowego kierunku w pielęgnacji jamy ustnej. Konsekwentnie - od 7 lat - tworzy produkty, które wychodzą naprzeciw potrzebom klientów i dbają o skuteczną ochronę zębów oraz dziąseł. Najnowsza kampania #SmilePositive jest przedłużeniem głównej idei brandu - piękny uśmiech, to zdrowy uśmiech.
Śmiech to zdrowie. Gdy śmiejemy się, nasz organizm wytwarza endorfiny — hormony odpowiedzialne za dobre samopoczucie. Jednak czasami nie czujemy się na tyle dobrze ze swoim uśmiechem, aby podzielić się nim z drugą osobą. Dlaczego? Przez lata powielane przeświadczenie, że piękny uśmiech, to białe zęby stało się źródłem niepewności i kompleksów. Aby uzyskać „hollywoodzki efekt”, poddajemy się różnym zabiegom, aby tylko uzyskać idealnie równy, biały rezultat. Zupełnie zapomnieliśmy, że prawdziwy urok tkwi właśnie w różnorodności oraz indywidualnych cechach, które tym bardziej dodają nam charakteru.
Do kampanii #SmilePositive SEYSSO zaprosiło swoich pracowników i przedstawia ich uśmiechy takimi, jakie są. Przede wszystkim szczere i… zaraźliwe. Czytając odpowiedzi na pytania „Co wywołuje w Tobie uśmiech?” lub „Kiedy się uśmiechasz?”, nie sposób nie unieść wesoło kącików ust. Marka podkreśla, że piękny uśmiech zaczyna się od zdrowia i dobrej kondycji naszej jamy ustnej. Przez utarte stereotypy, kolor zębów może wpływać na naszą pewność siebie, choć tak naprawdę nie powinien stanowić problemu, za jaki jest uznawany. SEYSSO pokazuje, że warto śmiać się szeroko i głośno, a dzięki odpowiedniej pielęgnacji, możemy cieszyć się naszym uśmiechem jak najdłużej.
Materiał sponsorowany przez Seysso
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze