Znakomite twarze w najnowszej kampanii jesienno-zimowej 2021/2022 Lavard
ANGELIKA BOROWSKA • dawno temuMateriał sponsorowany przez Lavard
Wczesną jesienią prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim.
Wczesną jesienią prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których intrygujące efekty można podziwiać w sesji wizerunkowej z nietuzinkowym duetem aktorskim, Magdaleną Różczką oraz Piotrem Stramowskim. Sesja, na której debiutują najnowsze modele okryć wierzchnich oraz eleganckie linie biznesowe, odbyła się w imponującej jesiennej scenerii, która tak bliska jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.
Duet aktorski, który stał się twarzami marki Lavard, oglądać możemy także na szklanym ekranie w popularnym serialu telewizyjnym. Magdalena Różczka znana z wyjątkowych kobiecych ról o wyraźnie naszkicowanym charakterze wciela się w rolę prawniczki, a jej serialowym partnerem jest Piotr Stramowski. Jest to aktor teatralny oraz filmowy, który szerokiej publiczności znany jest z ról służb mundurowych. Para idealnie zgrana na ekranie zdała egzamin także przed obiektywem tworząc dobrany duet modowy, którego styl oraz klasa zostały uchwycone na fotografiach. Wybór twarzy dla marki Lavard był doskonale przemyślany – zarówno Magdalena Różczka, jak i Piotr Stramowski są osobami o niebanalnym guście oraz ciekawym wizerunku. Piotr Stramowski, który dał się poznać z ról będących kwintesencją męskości, niewymuszonego stylu oraz elegancji, wpisuje się równocześnie w wizję mężczyzny Lavard. Z kolei nieprzeciętna osobowość zestawiona z wdzięczną urodą Magdaleny Różczki to cechy, które są istotne dla projektantów mody damskiej w Lavard.
Wierność tradycji i ponadczasowej klasyce to wartości, które warto przekazywać także w formie ubioru. Marka Lavard na nowo doskonali swoją filozofię, której pierwszym wyraźnym efektem jest jesienna kolekcja damska oraz męska w zupełnie nowym wydaniu. Wierność podstawom swojej działalności to przede wszystkim najwyższej jakości włoskie tkaniny, a także zaufani dostawcy i lokalnie zorganizowana produkcja. Wizerunek eleganckich mężczyzny oraz kobiety wykreowanych w projektach marki Lavard to przede wszystkim wysmakowane połączenie nonszalancji z klasyczną formą oraz ocieploną, jesienną kolorystyką. W sesji dominują stylizacje będące zjawiskową kompozycją stylu formalnego oraz smart-casualowego, który utrzymany jest w nurcie jesiennej kolorystyki okraszonej wieloma nowoczesnymi detalami.
Na sesji wizerunkowej pojawiły się flagowe okrycia damskie oraz męskie, które są sztandarowymi produktami marki Lavard, cieszącymi się wielkim uznaniem klientów. Utrzymane w nowoczesnej kolorystyce szlachetnej zieleni, tajemniczego granatu oraz królującego w tym sezonie fioletu. Odcienie te pojawiają się w różnej skali – total i minimal, a równocześnie są nawiązaniem do chłodnego krajobrazu górskiego, który przeplatają leniwe promienie słońca, a na drzewach pojawiają się pierwsze oznaki odchodzącego lata.
W kolekcji spotkamy zarówno ponadczasowe camele, granaty oraz czerń będące klasyką garderoby biznesowej i formalnej, ale także odświeżone kolory jesieni, czyli cynamonowy brąz, butelkową zieleń, ożywczy kobalt, czy głęboką, korzenną czerwień. Uproszczeniu uległy także niektóre kroje, które wyłamują się z zasad dress code w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby klientów. Najnowsza kolekcja marki Lavard doskonale odnalazła się w przytulnym, jesiennym anturażu oraz ekskluzywnej stylistyce wnętrz. Te z kolei stały się tłem dla ekspresyjnych ujęć z udziałem perfekcyjnego duetu Piotra Stramowskiego oraz Magdaleny Różczki. Sprawdź najnowszą kampanię Lavard na www.lavard.pl
Materiał sponsorowany przez Lavard
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze