3

Płaski brzuch bez diety i ćwiczeń? To możliwe!

Płaski brzuch i wąska talia bez wyrzeczeń? Brzmi jak niespełnione marzenie. Na szczęście okazuje się, że jest to całkiem możliwe. Jedyne co musisz zrobić, to skorygować delikatnie swoje codzienne nawyki. Wystarczy już 6 prostych sztuczek, żebyś śmiało mogła nosić krótkie topy i prezentować piękną figurę.

Płaski brzuch bez diety i ćwiczeń? To możliwe!

Wyprostuj się

Przede wszystkim zawsze zachowuj wyprostowaną postawę i napięty brzuch. Nie tylko zyskasz dzięki temu sześciopak, ale też wspomożesz swoje plecy i kręgosłup. Na początku może być ci ciężko o tym pamiętać, ale po pewnym czasie wejdzie ci to w nawyk.

Pij wodę

Kiedy jesteś odwodniona, twój organizm zaczyna magazynować płyny. Efekt? Opuchnięte ciało i brzuch jak balon. Wystarczy, że będziesz piła dziennie 8 szklanek wody, a już niedługo zobaczysz różnicę w obwodzie swojej talii.

Chrup migdały

Albo inne orzechy. Ta grupa produktów jest bogata w tłuszcze jednonienasycone, które pozytywnie wpływają na metabolizm i nie odkładają się w postaci oponki. W przeciwieństwie do chipsów i paluszków. Jeśli więc masz ochotę na chrupiącą przekąskę, wybierz orzechy. Twój brzuch ci za to podziękuje.

Płaski brzuch bez diety i ćwiczeń? To możliwe!

Zaparz kawę

Codzienna dawka kofeiny to również recepta na szczupłe ciało. Kawa ma działanie zapobiegające puchnięciu i usuwa nadmiar wody z organizmu. To dlatego po kubku tego napoju musisz częściej bywać w toalecie.

Jedz rozważnie

Zapomnij o posiłkach w biegu i przetworzonym jedzeniu. Wybieraj produkty naturalne, głównie warzywa i owoce. Każdy kęs staraj się pogryźć minimum 10 razy, zanim go przełkniesz. To usprawni pracę twojego układu pokarmowego i poprawi przemianę materii. Efekt? Mniej centymetrów w talii.

Pożegnaj gumę do żucia

Ponieważ w trakcie żucia gumy połykasz więcej powietrza i produkujesz mnóstwo śliny, twój brzuch wygląda na napęczniały. Jeśli potrzebujesz odświeżenia oddechu, sięgnij po miętówkę. Wyrządzi znacznie mniej szkód.

Płaski brzuch bez diety i ćwiczeń? To możliwe!

Paulina Brzozowska

Skomentuj

Komentarze (3)

  • gość 27.07.2017, 08:45
    Uśmiałam się! No i nie mam pojęcia co autor miał na myśli
    24
    17 | 7
  • kacha876 29.07.2017, 13:04
    Zmiana trybu odżywiania to jest chyba najważniejsze, i warto to zrobić dla siebie u mnie głowną rolę odgrywa parowar.
    14
    9 | 5
  • Fame 06.08.2017, 20:22
    Zmiana trybu odżywiania, ale nie w formie tego co nazywamy potocznie dietą tylko prawdziwa zmiana nawyków żywieniowych. To ... Więcej
    5
    2 | 3
Trwa ładowanie...